Tradiciškai 2020 metus pradėjome OPTI 2020 parodoje, Miunchene. Sausio 10-12 dienomis vykusioje parodoje apsilankė beveik 30 000 lankytojų iš 93 šalių, kuriuos stebino daugiau nei 600 parodos dalyvių, kurių prekės ženklus buvo galima apžiūrėti 60 000 m2 erdvėje.
Akiniai – tai ne tik aksesuaras, jie pasakoja istorijas
Didelis dėmesys parodos metu buvo skiriamas industrijos naujokams – dar tik pirmuosius žingsnius žengiantiems prekės ženklams, kurie buvo pristatyti tinklaraštininkams iš Vokietijos, Prancūzijos, Jungtinės Karalystės, Italijos, Latvijos, Lietuvos, Nyderlandų, Austrijos, Lenkijos ir Ispanijos. VISION EXPRESS šioje parodoje atstovavo Lietuvą ir prisidėjo išrenkant BLOGGER SPECTACLE nominaciją. Rinkimuose dalyvavo 14 prekės ženklų, kiekvienas jų išskirtinis, turintis kitokią žinią.
OPTI 2020 BLOGGER SPECTACLE nugalėtojai – Covrt Project
Šiais metais nominaciją laimėjo Londone pirmuosius žingsnius žengiantis Covrt Project. Kūrėjai save pristato kaip standartų laužytojus ir ieškotojus, naujos akinių kultūros pradininkus. Tai unikalus požiūris į akinius, kaip aksesuarą, kuris turi būti pritaikytas nuolat skubančiam miesto žmogui, derinant inovatyvų dizainą, ilgaamžes medžiagas ir norą išsiskirti iš minios.
Tikimės, kad ir kitąmet OPTI mus stebins įspūdinga parodos erdve ir dalyvių skaičiumi, iki kitų metų Štutgarde OPTI 2021!